Sunday, December 19, 2010

我不入地獄誰入地獄


大嶼山寶蓮寺,已經變成一個富有香港特色的佛教主題公園,有遠近馳名的昂坪纜車、大佛、心經簡林、市集及巨型仿古公廁。

每次想起寶蓮寺,我都想起一個鬼故,和幾個笑話,最近一個笑話,來自一位記者朋友。

寶蓮寺的骨灰龕被指違規,記者與寶蓮寺某「顧問」對談。

:「個骨灰龕幾時起?
:「唔記得。」
:「有幾多位?
:「無資料。」
:「點解?
:「太詳細既唔記得。」
:「可唔可以搵個知道既人黎傾?
:「有關呢個骨灰龕,我幾乎知道晒,不過太詳細既記唔清楚。」
:「政府話你違規你都唔去數下?
:「我唔數係我懶,唔記得係我無記性,唔關寶蓮寺事,如果你想知有幾多個位個D,你可以自己去數,我講左你都可以唔信。」

呢位顧問其實幾坦白,後來寶蓮寺都有公開交代,算係咁啦。

鳴謝某記者提供笑料,我又提供一個。

很多年前有一回,我到寶蓮寺採訪某大和尚,見到他手上戴「金勞」名表,坐的是奔馳房車,勞碌奔波於塵世雜務間,我看在眼裡,多口問了一句:「出家人不是應遠離俗世嗎?」

這位和尚微笑著語重深長地說:「我不入地獄,誰入地獄?」剎那間,我以為自己在看古裝武俠片。

記得當時覺得很好笑,現在回想,又覺得他很可愛。

最少,好過煲呔學人rap

笑一聲,算了吧。